Norylski nikiel przedstawi zmodyfikowaną strategię rozwoju firmy
W drugim półroczu bieżącego roku akademii górniczo-metalurgiczny
firma «Norylski nikiel» musi przedstawić zmodyfikowaną strategię rozwoju
organizacji. Kluczowymi momentami tego programu będzie m.in.
zwiększenie ogólnej efektywności i przejrzystości wszystkich istniejących projektów
przedsiębiorstwa. Według Swietłany Iwczenko, który zajmuje stanowisko dyrektora Departamentu
polityki społecznej «Норникеля», zmiany muszą dotknąć nie tylko
sfery produkcyjnej, ale i programów społecznych.
Wcześniej informowaliśmy, że szefowie koncernu planuje w najbliższym
przyszłości przeprowadzić niezależną ocenę bieżącej pracy jenisej firmy w
sferze społecznej. Główne cele tego rozwiązania — pierwsze prawdziwe, dokładne i
obiektywnych informacji na temat zgodności tego kierunku działalności MMC nowoczesnym
realiów i oczekiwań, a także badanie efektywności i skuteczności realizowanych projektów
niklu firmy. Wychodząc z takiego audytu, niezależna komisja
będzie tworzyć listę zaleceń w zakresie modernizacji i optymalizacji już
istniejących programów, a także (na podstawie otrzymanych danych) opracować nowe
projekty społeczne dla «Норильского niklu». Ponadto, prace będą
prowadzone w zakresie tworzenia ścieżek obiektywnej oceny i monitorowania
działalności społecznej organizacji.
Dyrektor Departamentu polityki społecznej «Норникеля» — Władysław Iwczenko
— kładzie nacisk na fakt, że firma planuje zwrócić szczególną uwagę
opracowanie mechanizmu sprzężenia zwrotnego, a także dialogu i pociągnięcia do tworzenia,
wcielenia w życie i oceny działalności socjalnej pracowników MMC i lokalnej
opinii publicznej. «To pomaga kierownictwu więcej szybko i precyzyjnie reagować
na zmieniającą się sytuację, wnioski, skargi i wnioski, wdrożenie innowacji
w już istniejących programach i podejmować nowe, najbardziej przydatnych i
skuteczne rozwiązania na każdym z etapów pracy» — wyjaśnia cel odbudowy
przedstawiciel organizacji. W planach zarządzania MMC «Norilsk nickel» —
rozwój proaktywnego podejścia do charytatywnym i społecznym programów, których
realizacja będzie opierać się na opinii i potencjale pracowników przedsiębiorstwa i będzie
wcielanie się z udziałem przedstawicieli lokalnych organizacji pozarządowych.