Warsztat mechaniczny ВСМПО-Ависма będzie frezowany tytanowe części do Airbusa
Podręcznik korporacja vsmpo-avisma договорилось z
przedstawicielami «Airbus» o głębszej obróbki mechanicznej części z
tytanu dla samolotów, produkowanych międzynarodowej авиастроительной przez firmę.
Chodzi o uprzednim frezowaniu отливаемых na mocy federacji
firmy elementów do podwozia samolotów «A-380″ — największych w
historii seryjnej produkcji samolotów szerokokadłubowych turboodrzutowych samolotów dla
przewozów pasażerskich.
Wcześniej odkuwki ze stopu tytanu (zaraz po
odlewy i niewielkim послелитейной rozbiórki na mocy верхнесалдинского
fabryki) czerwoną przeprawiały się w amerykańskim mieście Tullahoma (Tennessee), gdzie specjaliści
firmy „Aerospace Systems“ wykonywali główny zakres obróbki skrawaniem. Nowy
samej umowy między stronami, обдирка jego elementów kół będzie
realizowane siłami pracowników VSMPO». A za granicą dane będą wysyłane
tylko niewielki dodatek do чистовому wielkości podwozia.
Nowe warunki współpracy przyniosą klientowi i
wykonawcy szereg wymiernych korzyści. Przede wszystkim chodzi o zmniejszenie masy i fizycznego
ilość elementów, które są wysyłane za granicę. Według przedstawicieli federacji
tytanu firmy, każda odlewane koła po łuszczenie traci na wadze (w
zależności od konfiguracji urządzenia) od 700 do 1600 kg tytanu. Realizacja
obróbki wstępnej «w miejscu» pozwoli stronom optymalizacji logistycznych
koszty i zmniejszy straty tytanu (ze względu na możliwość przetapiania сфрезерованной z
szczegóły masy). Ponadto, produkcja podwozia będzie dla VSMPO" więcej
korzystne, ponieważ zamawiający dodatkowo będzie płacić za ilość czasochłonnych prac
wysokiego podziału.
Vsmpo-avisma — największy producent tytanu,
stopów na jego podstawie i produktów z «skrzydlatego» metalu na globalnym rynku. Partnerzy
firmy — to ponad 300 wystawców z 48 krajów świata, wśród których jest
takie przemysłowych gigantów, jak «Boeing», «Rolls Royce», «SNECMA», wspomniany wyżej «Airbus» i
wiele innych organizacji w skali światowej. Niedawno «Rostechnologii», posiadanie
firmą, ogłosił zamiar sprzedać część akcji od prywatnych inwestorów.
Teraz pytanie o alienacji aktywów jest na etapie uzgadniania z
państwowymi organami kontroli właściwego wykonywania antymonopolowych
prawa Rosji.