Przewód B16 kołtun stopu.
ci, którzy
bezpośrednio związane z inżynierią,
mianowicie, produkcja samochodów osobowych i
Silniki i części zapasowe kolejowe
do nich, oczywiście, zna tego słowa -
Babbit. Co to oznacza i jakie jest jego
pochodzenie?
W rzeczywistości,
faktycznie, to proste. Babbitt -
Stop ślizgowe w kompozycji
która zawiera cynę
lub prowadzić. Jest on używany
warstwa, która przelewa lub
rozpylany na korpusie obudowy łożyskowej.
Wynalazca łożyska
stop to amerykański Isaac Babbitt,
po którego dostał jego stopów
nazwa. Rok wynalazek
1839.
tam
różne typy stopów cyny i ołowiu.
Są 3 główne gatunki następujących
Stosunek diastereoizomerów: 1) 90% cyny i 10% miedzi;
2) 89% cyny, antymonu, 7%, 4% miedź; 3)
80% ołowiu, antymonu, 15%, 5% cyny.
prowadzić
Ma bardzo wysoką plastyczność. jego
Może być łatwo walcowane w najlepszym
Arkusze lub ołowiu folia jest stabilna
na korozję. Dlatego jest on powszechnie stosowany
jako główny składnik Babbitt
(Najpopularniejszą marką - Babbitt
16 B)
Stopy lutownicze, stopów, które są stosowane
do formowania wtryskowego. Poza tym, on
Jest on stosowany jako składnik stopowy
z miedzi i stopów miedzi z niklem.
Ołów jest szeroko stosowany w produkcji
Baterie, kurtki kablowe odporne
sprzęt przed korozją.
dla Babbity
na bazie ołowiu, takich jak markami Babbitt
B16, BN, BSB, BKA, BK2, BK2SH, SAE13, SAE14, ASTM7,
SAE15, ASTM15 charakteryzuje się wyższą obsługi
temperatura niż Babbitt wykonana
na podstawie cyny. Są one używane w
i łożyska silników wysokoprężnych
walcarki.
jeden z
najczęstszą Babbitt,
svintsovokaltsievy Babbit B-16
stosowane w produkcji
Łożyska silnika-axle lokomotyw elektrycznych,
Maszyny kolejowe, jak również Części lokomotyw
i inne maszyny budowlane
inżynieria.
Oczywiście,
Istnieją pewne wady
ołów Babbitt
B-16. Charakteryzuje
niska odporność na zmęczenie, łatwiej
prosto, szybko zużywają się, a zatem
życia łożyska zostanie skrócony
w wyniku degradacji ich wydajności.
Wszystko to musi być brane pod uwagę przy wyborze
lub marka, jako główny Babbitt
nie zawsze nadaje się i jest duże ryzyko
Że będzie musiał zostać zastąpiony wkrótce
Zużyte łożysko lub inne części.
Ale, na
Dziś w inżynierii ciężkiej
realną alternatywą kołtun stopu
Nie, ponieważ jego koszt jest znacznie
mniej niż innych stopów, więc
produkcja z roku na rok będzie tylko
wzrośnie.