• +38 (056) 790-91-90
    +38 (056) 790-91-90
  • +49 (30) 217-888-05

Przewód B16 kołtun stopu.

23 marca 2011
Przewód B16 kołtun stopu.

ci, którzy

bezpośrednio związane z inżynierią,

mianowicie, produkcja samochodów osobowych i

Silniki i części zapasowe kolejowe

do nich, oczywiście, zna tego słowa -

Babbit. Co to oznacza i jakie jest jego

pochodzenie?

W rzeczywistości,

faktycznie, to proste. Babbitt -

Stop ślizgowe w kompozycji

która zawiera cynę

lub prowadzić. Jest on używany

warstwa, która przelewa lub

rozpylany na korpusie obudowy łożyskowej.

Wynalazca łożyska

stop to amerykański Isaac Babbitt,

po którego dostał jego stopów

nazwa. Rok wynalazek

1839.

tam

różne typy stopów cyny i ołowiu.

Są 3 główne gatunki następujących

Stosunek diastereoizomerów: 1) 90% cyny i 10% miedzi;

2) 89% cyny, antymonu, 7%, 4% miedź; 3)

80% ołowiu, antymonu, 15%, 5% cyny.

prowadzić

Ma bardzo wysoką plastyczność. jego

Może być łatwo walcowane w najlepszym

Arkusze lub ołowiu folia jest stabilna

na korozję. Dlatego jest on powszechnie stosowany

jako główny składnik Babbitt

(Najpopularniejszą marką - Babbitt

16 B)

Stopy lutownicze, stopów, które są stosowane

do formowania wtryskowego. Poza tym, on

Jest on stosowany jako składnik stopowy

z miedzi i stopów miedzi z niklem.

Ołów jest szeroko stosowany w produkcji

Baterie, kurtki kablowe odporne

sprzęt przed korozją.

dla Babbity

na bazie ołowiu, takich jak markami Babbitt

B16, BN, BSB, BKA, BK2, BK2SH, SAE13, SAE14, ASTM7,

SAE15, ASTM15 charakteryzuje się wyższą obsługi

temperatura niż Babbitt wykonana

na podstawie cyny. Są one używane w

i łożyska silników wysokoprężnych

walcarki.

jeden z

najczęstszą Babbitt,

svintsovokaltsievy Babbit B-16

stosowane w produkcji

Łożyska silnika-axle lokomotyw elektrycznych,

Maszyny kolejowe, jak również Części lokomotyw

i inne maszyny budowlane

inżynieria.

Oczywiście,

Istnieją pewne wady

ołów Babbitt

B-16. Charakteryzuje

niska odporność na zmęczenie, łatwiej

prosto, szybko zużywają się, a zatem

życia łożyska zostanie skrócony

w wyniku degradacji ich wydajności.

Wszystko to musi być brane pod uwagę przy wyborze

lub marka, jako główny Babbitt

nie zawsze nadaje się i jest duże ryzyko

Że będzie musiał zostać zastąpiony wkrótce

Zużyte łożysko lub inne części.

Ale, na

Dziś w inżynierii ciężkiej

realną alternatywą kołtun stopu

Nie, ponieważ jego koszt jest znacznie

mniej niż innych stopów, więc

produkcja z roku na rok będzie tylko

wzrośnie.

22 marca 2011
24 marca 2011